Salı, Ağustos 01, 2006

Webmin

Webmin is a web-based interface for system administration for Unix. Using any browser that supports tables and forms (and Java for the File Manager module), you can setup user accounts, Apache, DNS, file sharing and so on.
Webmin Unix/Linux tabanlı işletim sistemlerini ve bu işletim sistemleri üzerinde kurulu third-party tool'ları html tabanlı bir arayüzden uzaktan yönetmeye yarayan bir program. Eğer bir linux makinası üzerinde webmin kurulu ise o makinayı yönetmek için temel Windows işletim sistemi bilgisi yeterlidir. Linux'a ait tek bir komut çalıştırmadan her şey grafik arayüzü ile yapılabildiğinden yönetim çok kolay.
Webmin son versiyonlarında kısıtlı da olsa Windows işletim sistemlerine de destek veriyor.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa