Pazar, Şubat 04, 2007

Videos about JIRA

Beni yakından tanıyanlar ya da yazılarımı düzenli takip edenler JIRA 'yı ve Confluence 'u ne kadar sevdiğimi ve bu ürünlerin geliştiren Atlassian firmasına ne kadar hayranlık duyduğumu iyi bilirler. Zaman zaman arkadaşlarım bana "Ne var bu kadar bu elemanlarda" diye soruyorlar.

Vakit ayırıp aşağıdaki 2-3 dakikalık youtube video'larını izlerseniz hiç JIRA veya Confluence kullanmamış olsanız bile bana hak vereceksiniz.

A look at award winning company Atlassian
Ali Moore speaks with Michael Cannon-Brookes
Atlassian Software Systems
A Day with Confluence
Mission: Atlassian
Mike Cannon-Brookes


Etiketler: , , ,

4 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Mustaf Bey videolar gerçekten çok güzel hepsini tek tek izledim. Sanırım örnek alınması gereken çok şey var. Hem çalışanların hem de patronların adına :)

Ayrıca üniversiteden çıkar çıkmaz böyle br girişimde bulunmaları ve şu anki konumlarını göz önünde bulundurursak gerçekten çok başarılı girişimciler.

Bu arada işin güzel yani ben bitirme projemde Web Servis Tabanlı Hatar Raprolama ve Takip Sistemi Yapıyorum :) JIRA bu konuda bana çok şey öğretecek.
Kolay gelsin.

10:54 ÖÖ  
Blogger Mustafa Tan dedi ki...

O zaman aşağıdaki link sana güzel bir başlangıç noktası olur:

href="http://confluence.atlassian.com/display/JIRA/JIRA+RPC+Services">http://confluence.atlassian.com/display/JIRA/JIRA+RPC+Services

11:14 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Çok teşşekkürler Mustafa Bey
Yarın öğleden sonraki vaktimi bu ürünü inceleye ayıracağım.

Benim aklıma bu proje teklifi geldiğinde hep böyle insanların hataları alfa testlerinde ya mail ile ya telefon ile bildirmelerinden yola çıkmıştım. Halbuki yapılan işlerin izlenebilir olması çok önemli. Umarım ortaya güzel bir ürün çıkarabilirim. Elimden geldiğince veritabanından bağımısz hazırlamaya çalışacağım yani ansi-sql ile halletmeyi deneyeceğim herşeyi ki sonra farklı sistemlere geçişte problem olmasın. Umarım bu yaklaşımım performans sorunlarına neden olmaz.

Kolay gelsin

11:29 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

mustafa bey bahsettiğiniz videolar çok güzeldi eminim. tr'de youtube kapalı olduğu için izleyemedim mehmet zeki

9:02 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa