Cumartesi, Mart 24, 2007

Google Reader Shared Items

Uzun zamandır Omea RSS Reader kullanıyorum ve 60'ın üzerinde blog'u ve haber sitesini takip ediyorum. Omea kullanmamın en büyük nedeni çok kullanışlı bir arayüze sahip olması ve internet bağlı değilken bile önceden güncellediğim RSS'leri okuyabilmem.

Lakin yaklaşık 2 hafta kadar önce uzun süredir direnmeme rağmen Google Reader'a geçiş yaptım. Aslında hesabım çok önceden vardı ama kullanmıyordum. Google Reader'a geçiş yapmamın tek bir nedeni var o da Shared Items özelliği.

Internetin tüm hayatımızı sarması ve yaygınlaşmasıyla artık dört bir yandan bilgi yağıyor. Hergün en az 100 RSS haberini gözden geçiriyorum ve ilgimi çekenleri fırsat bulduğumda okuyorum. Bu zahmetli işlem benim için günlük bir rutin haline geldi. Fakat biliyorum ki çevremdeki çoğu kişinin bu imkanı yok.

Bu yüzden bu bilgi yağmurunun içerisinden beğendiklerimi Google Reader'ın share özelliği sayesinde artık arkadaşlarımla da paylaşıyorum. Bloglarımı web'ten takip edenler zaten sol menüde "My Recent Readings" bölümünü görmüşlerdir.

Google Reader bu paylaşımları ayrıca RSS feed olarak da sunuyor. Madem Google yapmış o zaman kullanmak lazım.

Bilgi paylaştıkça çoğalır.

Mustafa Tan's shared items are publicly accessible.
They are available as a page at http://www.google.com/reader/shared/05031251813210006982 (and there's a feed too)

Etiketler: , ,

1 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Ben de bir türlü taşınamadın Google Reader'a .Alışkanlıkları değiştirmek çok zor oluyor gerçektende. Ama bu yazıdan sonra taşınıyorum kesin :)

Bu arada ilgi alanlarınız da ortaya çıkmış oldu :)
Java, Opensource ve telekomünikasyon.

Kolay gelsin

1:29 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa