Cumartesi, Ekim 13, 2007

Cep Hisse

Uzun zamandır bir blog yazmıyordum, baktım örümcekler ağ yapmaya başlamış, birşeyler karalıyayım dedim. Bu aralar boş vakitlerimi ekibine dahil olduğum bir açık kaynak proje alıyor. Bu yüzden blog yazmaya vakit bulamıyorum. Merak edenler için yakında katkıda bulunduğum açık kaynak proje hakkında detaylı bilgi paylaşacağım.

Bugün ben ise aynı ekipte birlikte çalıştığım bir arkadaşın (Deniz Bellikan) mobil uygulamasını duyurmak istiyorum. Deniz şu ana kadar tanıdığım en kaliteli Weblogic Adminler'inden biri. Zamanında development da yapmış olduğundan Weblogic için harika yönetimsel uygulamalar geliştirebiliyor. Deniz'in maharetlerini burda anlatmakla bitiremem o yüzden "Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz" atasözünden harketle Deniz'in kendisi için geliştirdiği ve bizim gazımızla sebil bir hale getirdiği Cep Hisse ismindeki mobil uygulamadan kısaca bahsedeceğim.

Cep Hisse borsadaki hisselerinizin değerini cep telefonunuzdan anında izleyebileceğiniz bir Java tabanlı mobil uygulama. Cep Hisse hisse senedi bilgilerini yatırımcı kurumların web sitelerinden online olarak almakta. Bu yüzden hisse bilgileri oldukça güncel. Program data transferinde çok az bilgi alıp/gönderdiği için cebinize yansıyacak GPRS faturası oldukça düşük.

Aslında program hakkında detaylı bilgiye http://cephisse.bellikan.com adresinden ulaşabilir ve ücretsiz olarak cep telefonunuza indirebilirsiniz. Program hakkındaki önerilerinizi çekinmeden Deniz'e yollayabilirsiniz.

Not: Deniz bu programı birkaç akşamını ve bir hafta sonunu harcayarak geliştirdi. Aslında istese daha neler yapar.

İyi bayramlar...

1 Yorum:

Blogger Deniz Bellikan dedi ki...

Mustafa biran yazini okuyunca vay be neymisim dedim ama benim hakkimda yazidigin (biraz abartili) tum olumlu yorumlarin icin tesekkurler.
Teknik konulardaki yorumlarin icin birsey diyemiyecegim ama blogda programdan verdigin screen shotdaki hisseleri kazara biri almis olsaydi (tahmini 1,5 ay once) suan koseyi hafiften donmustu, teknik yanim tartisilir ama hisselerden azcok anladim kesin :) onu hafiften berlitmek istedim :)

6:46 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa