Pazar, Aralık 16, 2007

Açık Kaynak Yazılım Geliştirme Kılavuzu

Bu aralar Karl Fogel'ın "Producing Open Source Software" kitabına takılıyorum. Tabii ki kitap ücretsiz ve internet'ten online olarak indirilebiliyor ve okunabiliyor.

Karl Fogel harika bir kitap yazmış. Açık Kaynak Uygulama geliştirmek isteyenler veya var olan uygulamalarını açık kaynak topluluğa açmak isteyenler için harika bir klavuz.



Ayrıca kitabın yayınlandığı http://producingoss.com adresinde Google developer'larından Ben-Collins Sussman ve Brian Fitzpatrick'in hazırladığı "What's In It for Me? Benefits from Open Sourcing Code" isimli harika bir sunuma denk geldim bugün.

Açık Kaynak Dünyayı hala anlayamadıysanız 35 dakikalık (+15 dakika soru-cevap) bu YouTube Videosunu izlemenizi şiddetle tavsiye ederim:


Etiketler: ,

4 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

türkçe olsaydı daha iyi olurdu :)

1:59 ÖÖ  
Blogger Unknown dedi ki...

Merhaba Mustafa,

Bu kitaptan ve diğer yazılarından çok faydalanacağım. Teşekkürler.

Not: Bu akşam yemeğe geliyor musun?
Görüşmek üzere,
Sabri

10:10 ÖÖ  
Anonymous web sitesi kur dedi ki...

Çok ama çok sağolun...

9:53 ÖÖ  
Anonymous Hisse girişim dedi ki...

çok güzel olmuş ancak türkçe olsa daha iyi olabilirdi çevirdim problem yok başarılarınızın devamını diliyorum

12:38 ÖÖ  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa